сряда, 22 март 2017 г.

Рожден ден :)


"S line collection * chocolate&flowers"
днес става на 7 години!
С идването на пролетта на 22 март 2010 година 
                     продадох на шега първият си букет от бонбони.

Всичко започна на шега, а се оказа огромно удоволствие да правиш това, което харесваш.
И точно днес бих искала да Благодаря на всички мои клиенти, почитатели и приятели,които ми се доверяват и ми дават възможността да експериментирам и да създавам нови неща!
Благодаря на всички Вас, които изразявате с всеки клик "харесва ми" и с всеки коментар позитивното си и мило отношение към мен и това, което правя.

Благодаря и на всички за възможността да бъда част от Вашите празници, за незабравимите виртуални и телефонни разговори, с които споделяте емоциите си.
Благодаря на съдбата за специалните хора, които срещнах през всичките тези години и дано бъдещето ме срещне с още много такива.
Желая ви споделени цветни и сладки моменти с https://www.buketarnica.com/

В очакване на мечтите ми да се сбъдват:
Соня Величкова

Няма коментари:

Публикуване на коментар